Regulamin spotkań

  1. Zawarcie umowy dotyczącej usługi psychologicznej ma formę ustną i/lub pisemną (kontakt telefoniczny, sms, zgłoszenie online).
  2. Z usług psychologicznych mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Możliwość korzystania z usług psychologicznych przez osoby, które nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych uzależniona jest od wyrażenia pisemnej zgody przez ich prawnych opiekunów lub stawiennictwa na pierwsze spotkanie z opiekunem prawnym.
  3. Klient ma prawo do zachowania poufności swoich danych personalnych, jak i wyników diagnozy i terapii. Zachowanie tajemnicy zawodowej przez psychologa jest podstawą nawiązania prawidłowego kontaktu z klientem i wykonywania zawodu zaufania publicznego. Psycholog zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie i na mocy obowiązujących przepisów prawa.
  4. Pierwszą wizytę można umawiać tylko i wyłącznie za pośrednictwem kalendarza on-line na portalu TwójPsycholog.
  5. Telefon jest obsługiwany w godzinach pracy Gabinetu, odpisuję na każde nieodebrane połączenie, odpisuję również na wiadomości SMS. Na maile odpisuję od poniedziałku do piątku. Zapisy poprzez portal TwójPsycholog odbywają się 24h na dobę.
  6. Ilość wizyt ustalana jest w zależności od potrzeb Klienta.
  7. Odpłatność za usługi psychologiczne wykonywana jest z góry, przed zrealizowaniem rzeczonej usługi.
  8. Wynagrodzenie za usługę psychologiczną jest uiszczane w formie przelewu bankowego, przelewu tradycyjnego na numer konta: 30 1020 4027 0000 1002 1142 9109 lub za pomocą przelewu na telefon BLIK (nr 791 536 520 lub 575 381 915).
  9. Wysokość wynagrodzenia za usługę psychologiczną uzależniona jest od formy usługi. Aktualny cennik dostępny jest na stronie internetowej www.simulpsycholog.pl oraz na portalu TwójPsycholog.
  10. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cennika.
  11. Wszelkie zmiany cennika zostają zapowiedziane z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
  12. Klient zobowiązuje się do uiszczenia wynagrodzenia niezwłocznie. W przypadku wizyt zdalnych wynagrodzenie winno zostać uiszczone przed rozpoczęciem świadczenia usługi psychologicznej przez Usługodawcę z co najmniej 24h wyprzedzeniem względem terminu umówionego spotkania.
  13. Pierwsze wizyty nieopłacone z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem uznaje się za anulowane.
  14. Brak uiszczenia wynagrodzenia w odpowiedniej wysokości lub terminie powoduje, że Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usługi psychologicznej na rzecz Klienta w ramach zawartej umowy.
  15. Wynagrodzenie uznaje się za uiszczone w momencie uznania rachunku bankowego Usługodawcy lub wysłania potwierdzenia przelewu tradycyjnego.
  16. Usługodawca wystawi na żądanie Klienta fakturę VAT, po wcześniejszym przekazaniu przez Klienta danych niezbędnych do jej wystawienia.
  17. W przypadku niemożności odbycia wizyty należy je odwołać.
  18. Spotkania można anulować za pośrednictwem telefonu (również poprzez SMS), poczty elektronicznej lub poprzez portal Twój Psycholog (dotyczy tylko i wyłącznie wizyt umawianych przez rzeczony portal).
  19. Umówioną wcześniej wizytę można odwołać najpóźniej do godziny 22:00 w dniu poprzedzającym ten, na który została zaplanowana wizyta. W przypadku wizyt poniedziałkowych sesję należy odwołać najpóźniej w piątek do godziny 22:00
  20. Po upływie czasu opisanego w punkcie 19. – wizyta powinna zostać opłacona.
  21. Niepojawienie się na wizycie bez odwołania – również wiąże się z powinnością zapłaty.
  22. Datą i godziną wiążącą dla odwołania wizyty jest data i godzina nadejścia wiadomości, nie odczytania jej przez psychologa.
  23. Wizyty trwają do 50/90 lub 300 minut.
  24. Czas przewidziany na wypełnienie kwestionariuszy wraz z ich omówieniem i zapewnieniem niezbędnego dobrostanu klienta to do 300 minut (5 godzin zegarowych).
  25. W przypadku przekroczenia czasu spotkania wymienionego w punkcie 24. obowiązuje dopłata zgodnie z cennikiem (140 zł za każdą kolejną rozpoczętą godzinę spotkania).
  26. Czas przewidziany na spotkania omawiające opinię wraz z jej wydaniem wynosi do 90 minut.
  27. Uprasza się o punktualne rozpoczynanie oraz kończenie wizyt.
  28. Tolerancja spóźnienia to 15 minut.
  29. Po upływie wymienionego w punkcie 28. czasu spotkanie zostaje odwołane przy zachowanej płatności za nie.
  30. W przypadku spóźnienia krótszego niż wymienione w punkcie 28. długości, spotkanie nie będzie przedłużane.
  31. Płatności za wizyty odwołane z nienależytym wyprzedzeniem, w wyniku niestawiennictwa lub spóźnienia przekraczającego czas wymieniony w punkcie 28. nie zostają zwrócone, nie przechodzą na poczet kolejnego spotkania.
  32. W przypadku nieopłacenia wizyty, niestawienia się na wizycie oraz chęci umówienia nowego terminu spotkania – zobowiązuje się klienta do dokonania również zaległych płatności.
  33. W przypadku posiadania nieuregulowanych płatności za spotkania, zapis na kolejne nie będzie możliwy.
  34. Wizyty odwoływane przez specjalistę – wynikające z dni wolnych i innych okoliczności – są zapowiadane z dłuższym wyprzedzeniem i nie wiążą się z dodatkowymi kosztami.
  35. W przypadku wizyt, które nie odbywają się z winy specjalisty, zobowiązuję się do zwrotu kosztów danej wizyty w terminie 3 dni roboczych, na rachunek, z którego dokonana została płatność.
  36. Wizyty zdalne odbywają się poprzez platformę Google Meets, po wcześniejszym opłaceniu przelewem bankowym.
  37. Wizyty stacjonarne odbywają się we wtorki lub w środy w gabinecie mieszczącym się przy ul. Międzychodzkiej 2/4 w Poznaniu.
  38. Link do uczestnictwa w spotkaniu wysyłany jest:
    1. Osobom umawiającym się po raz pierwszy – po zaksięgowaniu płatności za spotkanie, nie wcześniej niż w weekend poprzedzający termin spotkania.
    2. Osobom umawiającym się na wizytę kolejną – nie wcześniej niż w weekend poprzedzający termin spotkania.
  39. Regulamin wchodzi w życie dnia 13.10.2021 r. i obowiązuje do odwołania lub zmiany jego treści, brzmienia.

Poprawki naniesiono dn. 22.02.2023 r.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie niezbędnym do udzielenia
mi pomocy psychologicznej, prowadzonej przez jednoosobową praktykę psychologiczną – gabinet psychologiczny „SIMUL”. Administratorem danych osobowych jest SIMUL – Gabinet Psychologiczny – Olga Woźna. Dostęp do danych osobowych posiadają wyłącznie psychologowie prowadzący spotkania oraz stażysta.

Dane osobowe są pozyskiwane w wyniku zapisywania się pacjentów na wizyty, telefonicznie
pod numerem telefonu 575 381 915, mailowo olga@simulpsycholog.pl oraz za pomocą formularza kontaktowego na portalu internetowym TwójPsycholog. Dane obejmują imię i nazwisko oraz
nr telefonu, w niektórych przypadkach również adres e-mail i adres zamieszkania. Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Gabinet Psychologiczny polegają na przeprowadzeniu diagnozy, konsultacji, poradnictwa i psychoterapii indywidualnej, lub stworzenia opinii psychologicznej i/lub zaświadczenia.
Przetwarzane dane osobowe są pozyskiwane w wyniku zapisywania się na spotkanie. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu kontaktu dotyczącego dat i godzin spotkań w związku z diagnozą, konsultacją, poradnictwem, opiniodawstwem bądź psychoterapią. Dodatkowo dane są przetwarzane w związku
z wystawianiem faktury, a w niektórych przypadkach założenia profilu osoby badanej na platformie epsilon.

Przetwarzanie danych osobowych ustaje z dniem zakończenia współpracy z gabinetem psychologicznym „SIMUL”. Wszelka dokumentacja, w tym notatki z sesji, testy psychologiczne, diagnozy, kserokopie dokumentacji medycznej, zostanie zniszczona po upływie 5 lat od daty ustania zakończenia współpracy z gabinetem psychologicznym. W sytuacji superwizji – czyli merytorycznego nadzoru procesów leczenia – informacje dotyczące pacjentki/pacjenta przekazywane są w sposób uniemożliwiający identyfikację konkretnej osoby (zachowana jest pełna anonimowość). Pani/Pana dane osobowe są objęte tajemnicą zawodową psychologa. Z wyjątkiem zwolnienia z obowiązku
z zachowania poufności przez prokuratora lub sąd bądź jeśli życie pacjentki/pacjenta lub innych osób będzie poważnie zagrożone. Przekazanie Pana/Pani podstawowych danych teleadresowych może mieć miejsce wyłącznie w celu udzielenia niezbędnej pomocy – ratowania zdrowia i/lub życia Pana/Pani
i/lub innych osób, o czym zostanie Pan/Pani niezwłocznie poinformowany/a.

Dokładam wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym, czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Dane przetwarzane komputerowo są chronione w folderze zabezpieczonym hasłem, a dane archiwalne na dysku zewnętrznym, szyfrowanym hasłem.

Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym
mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Podanie danych jest dobrowolne i nie jest warunkiem nawiązania współpracy z gabinetem psychologicznym.

Klauzula RODO

Scroll to Top